♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

13 May, 2010

Moody!


Salam~~ 

”separuh jiwaku pergi..” 


Hurm…layan lagu anang la pulak..… Hmm..i don’t know y…2 -3 ari ni asik moody jerk…tensen2.. Mlm td..nk tdo..fikiran melayang2 diawangan…mcm2 yg cma fikirkan.. Dah mcm slideshow plak..abis yg tu.yg ni plak kuar..isk isk isk.. Ape yg cma fikirkan???

My future.. My past… N whut happen if im died?? Who will take care of my kids? can them bring happiness to my kids? n..d 1 that I should not think is.. what happened if someday I’m divorced?? Can I handle it by my own? Sigh……

~~ Bad…bad..~~~~~~~bad! 

U r goin soooooooo far cma…that’s enough! Tp…betul r..mcm2 yg cma fikir.. Hubby..maafkan ma coz da fikir yg x elok psl b Syaitan itu suka mengoda insan lemah spt ma.. Mudah terpengaruh dn terpesong.. Ma..minta maaf sgt ngan b.. Ma x patut fikir mcm tu.. 

 Yallah…setiap hr aku berdoa agar engkau permudahkan urusanku Dan jauhi aku dri godaan syaitan.. Aku hanya hambamu yg lemah.. Bantulah aku yallah.. Agar aku terus berlindung dibawah rahmatmu…

Amin~~ B…I lOve u so much.. Pengalaman mendewasakan dn mematakangkan perhubungan kita.. Ingat la satu ni..ma xde org len..ma sygkan B so..rang je.. I’m trust u.. I’m lOve u.. U r the Only 1..4 eva.. Dn smga B jga begitu..

jOm layanz lgu ni~~

Separuh Jiwaku Pergi Memang indah semua Tapi berakhir luka Benar ku mencintaimu Tapi tak begini Kau khianati hati ini Kau curangi aku Kau bilang tak pernah bahagia Selama dengan aku Itu ucap bibirmu Kau dustakan semua Yang kita bina Kau hancurkan semua Da….da…..