♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

09 May, 2010

Happy Mother's Day!


Salam..
buat bondaku yg tercinta..along nk ucapkan selamat hari ibu..klu bukan ari ni pun..setiap ari adalah hr ibu..along syg mui bangat..

Yallah..aku doakan utk ibuku,moga engkau ampunkan segala dosa2nya..pjgkan umurnya..murahkan rezekinya..berikanlah kesihatan yg berpjgan untuknya..limpahilah hidupnya dgn rahmat kasihmu..lindungilah dia dr seksaan api neraka..rahmatilah ibuku sauyah bt saad di dunia mahupun diakhirat kelak.. Hanya engkau maha mendengar lg maha mengasihani..
Amin~~

Terima kasih bondaku krn telah mngandungkan ku 9bln 10hr..krn telah bersusah payah mmbesarkan aku n adik2 tnpa kenal erti penat lelah..terima kasih krn telah melimpahkan aku dgn kasih syg suci seorg ibu..kini aku juga tlh mnjadi ibu spt mu…bru ku tahu betapa besar pengorbanan memikul t/jwb sebagai ibu.. Aku cinta Ibuku….aku sayang ibuku.. Sauyah bt sa’ad.