♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

28 April, 2011

.::aNaK tuDung PEnamBaH dOsa::.

السلام عليكم ورحمة الله....
Selamat pagi readers..huhu..tanda2 nk demam semakin menghampiri ni..tahun ni kurang sungguh antibody..asik2 demam..anak2 pun dah berjangkit jugak..xpe la..redha..kesejahteraan tu dtgnye dari allah..allah sygkan kita..sbb tu allah bagi sakit kat kita supaya terus2 ingatkan penciptaNYA..allahuakbar..

google ads
 Penambah dosa??
agak2 uols la kan,ape agaknye penambah dosa yg cma nk korek2 nie ye..tapi..sebelum tu…cma nk mintak maaf..ini hanyalah pendapat cma ye..
pernah tak uols terjumpa/terlihat yg ini…
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Google ads
Tu dia…
*
*
*
*
*
*
*
google ads
 dan lagi..
*
*
*
*
*
*
google ads
*
*
*
*
*
*
*
*
google ads
*
*
*
*
*
*
google ads
Ini lah yg cma maksudkan..siyes!1st time cma tgk dah rasa terkejut..sapelah agaknye pereka fesyen muslimah nie ye..cma sendiri sudah payah nk selindung “bonggol unta” ni..yg ni pulak lagi nak menonjolkan..apekah??utk uols yg dah tahu xpe..baca lagi..utk uols yg x tau..kenapa cma ckp anak tudung ni penambah dosa,meh kita baca sama2..

عن أبي هريره قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم صنفان هن أهل النار لم أرهما قوم معهم سياط كأذناب القبر يضربون بها الناس ونسأ كاسيا عاريات مميلات مائلات رؤوسهن كأسنمة البخت المائلة لا يدخلن الجنة ولا يجدن ريحها وإن ريحها ليوجد من ميز كذا و كذا

Maksudnya: “ Rasulullah pernah bersabda dua golongan ahli neraka yang tidak pernah aku lihat, kumpulan manusia yang memegang cemeti seperti seekor lembu lalu memukul manusia (zalim) dan perempuan yang berpakaian tetapi telanjang yang cenderung dan mencenderungkan kepada menarik perhatian orang lain, rambut mereka seperti bonggol unta, mereka ini tidak akan masuk ke syurga dan tidak akan mencium baunya walaupun baunya boleh dicium dengan jarak sekian sekian.
 

Huhu...cakap la cma ni tak up todate ke,ketinggalan zaman ke..
(ade aku kesah?hahaha..)
google ads
tp, trend pemakaian tudung semakin gila.pakai tudung litup utk fesyen..bukan utk menutup aurat.cma nk ckp lebih pun,kene cermin juga diri sendiri yg serba sebuk kekurangan.. terpulanglah pada pendapat uols.hehe..kalau bagi free kat cma pun cma x mo pakai..lalalalala..
tepuk dada tanya selera.... 
(eh,,ade org kata peribahasa tu dah lapuk)..
so..tepuk dada tanya IMAN...

Notacmot~dunia fesyen semakin menggila..-setuju @ x?

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥