♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

08 November, 2013

Seri : Menulis Dan Mewarna Itu Kesukaan

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ  Terjemahan: Ya Allah, berilah selawat ke atas Muhammad dan ke atas keluarga Muhammad.
Dah Selawat? JOM SELAWAT!
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Jummat semuanya..alhamdulillah :)

Hihi..bercerita psl anak dara nan sorang CMa ni.. cik seri yg solehah.. mmg solehah sungguh..Tiap2 kali lps solat mesti mintak nk cium pipi..sejuk rasa hati.. :’)

Cik seri sekarang ni asik berzikir nk pegi sekolah...nak pegi sekolah.. sabar la wahai anakku..Belum masanya lagi..

Cma ade belikan dia buku tulis buat conteng2..mmg sesungguh hati dia menconteng buku tu..
Sejak dari 2 tahun lgi dah kenalkan dgn buku..tapi masa tu,CMa kurang luangkan masa ajar dia menulis, jadi, lps diconteng, buku tu di koyak sudahnya.. huhu..

Tapi sekarang, Cik Seri yg solehah ni dah pandai jaga harta sendiri.lepas buat homework. Simpan elok2..pastu rajin sgt menelaah buku,,ade buku komik tu, di bace ikut ceritanye sendiri.. hakhakhak..

CMa sbgai pendengar, dengar sambil sengeh2 menahan gelak.. ntah ape yg die citerkan pun, idok le teman tawuu.. nnti cma rakam, cma share kat sini.. :p

Menulis dah semakin menjadi kesukaan cik seri sekarang,, pantang jumpa pen dan buku,  mula la menulis..dah sampai nk boring, suruh pulak cma lukis ape2 kat kertas tu sambil dia meneka..

CMa pun, lukis la,bulan ke..bintang ke... rumah ke.. ape2 objek yg terlintas..kalu menjadi lukisan tu, tepatla tekaannye..klu tak de rupa mmg terkulat2 dia memikir.. hihi..

Anak Solehah Kebanggaan Saya : Cik Seri @ Husnina Irdina
Her New Collection. Buku lama dah abis. so...let's start again With 'A'

Coloring the 'Anggur'

now she is good in identify types of colors.
Ummi So Proud of You Seri :)

Dah tak sabar cik seri nk sekolah... nnti kite pegi ye sayang...


NotaSiku~ menunggu dgn penuh harapan :)


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥