♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

13 February, 2012

✿ ikhlas dari Saya Untuk Awak ✿

لسلام عليكم ورحمة الله.......

Salam pagi Isnin~
Semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg esa..
Semlm mood yg kelaut sampai terbawak2 hingga ke pagi ni.. hope ptg ni beransur ilang la..
Huahuahua..x jadi pergi laut.. tu pasal mood masih nak kelaut..tgk cuaca smlm cam x berapa nak bagus..Ikut ckp mak ngan asben.. dok umah jer la.. huh~

Mcm nak mencoret ckit..
Sila jangan muntah ekh..luahan perasaan.. :p
Nah..  ^_^
If satu hari itu awak ingin menangis,
Bgtau kat saya,saya x janji nak buat awak tersenyum,
Tp saya boleh menangis bersama awak...

If satu hari itu awak ada masalah,
awak bg tau kat saya,saya x janji nak bagi penyelesaian,
tapi awak boleh share dengan saya,
saya sedia menemani disisi...

If satu hari itu awak rasa nak pergi jalan2,
bagitau kat saya, saya bukan nak halang awak,
tapi saya ingin menemani dan menjaga awak..

If satu hari itu awak perlukan seseorang untuk mendengar cerite awak,
Cerita la kat saya..saya janji saya cuba akan ada untuk awak,
sedia utk mendengar..

Ketahuilah..
Awk diantara SAHABAT kesayangan saya..
Saya tidak membenci awak, mahupun memusuhi awk..
Tidak ada semua itu krn awak ISTIMEWA dihati saya..
Dan saya takut jika saya kehilangan awak....

Tapi...
If kalau satu hari nnti awak perlukan saya,
dan saya tak muncul-muncul,
mungkin kerana sudah sampai masa pinjaman ini kembali ke pemilikNYA..

Nanti..di saat itu saya pula perlukan "hadiah" PERSAHABATAN dari awk..
Doakan untuk saya..

Smile.. ^___^