♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

18 March, 2011

.::cerrr citer lawaks::.

السلام عليكم ورحمة الله....
 
Huhu..boring dan tiade mud..jom la kite melawakkan diri dgn mmbace cerita lawak..(kelakarrr ke???)

Cerita lawak

google ads

Dalam satu kejadiaan y susah nak diterima akal-iaitu sebuah kapal terbang telah mengalami kerosakan enjin dan sedang menjunam kebawah..
Terdapat 5 org penumpang tetapi beg parachute kecemasan Cuma ada 4..

Penumpang pertama: “ aku Hafiz Hashim. Malaysia perlukan aku. Klu aku xde, macam mana Malaysia nak menang All Englang lagi..”
Lalu die mengambil beg pertama dan terjun.

Penumpang kedua: “Aku Hillary Clinton, bekas wanita pertama US, aku seorg y paling bercita2 tinggi dan juga senator New York. Aku juga berpotensi menjadi seorg president.
Lalu die mengambil beg kedua dan terjun.

google ads

Penumpang ketiga menyampuk: “ Ahhh..aku president US! George W. Bush. Aku ada tanggungjawab y berat utk menjaga sebuah negara y kuat. Tambahan pula, akula president terpandai dlm sejarah US.. Org Amerika mana y nak tgk aku mati..”
Terus menyentap satu beg n terus terjun..

Penumpang keempat, Osama bin Laden berkata kepada seorg budak 10 tahun, “ saya seorg Muslin n saya berserah kepada Allah y menentukan hidup n mati saya, adik amik la parachute y terakhir ni”.

Budak 10 thun itu menjawab, “ jgn bimbang pakcik.. ada 1 lg payung terjun nie.. president terpandai dlm sejarah US tu terambil beg sekolah saya td…

google ads-biskut kapal terbang...sedap ooo

Teh RM1.00

Seorg lelaki singgah di sebuah warung dan memesan segelas teh ais..
Sebentar kemudian, teh telah sampai n lelaki itu mendapati ada seekor lalat tgh buat kuak lentang n berenang2 dalam teh tersebut..
Lalu lelaki itu memanggil pelayan..

google ads

“Waiter..! Kenapa ada lalat dalam teh saya!”
 Dgn muka bad word, si pelayan menjawab..
“takkan la dgn harga teh RM1.00,encik mengharapkan ada seekor kambing didalamnye…”
 shiemacma
Notacmot~huhu..mencari mud yg hilang…