♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

20 November, 2014

Pengakuan Suami Mah Curang

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Khamis… 

Heh heh..
Cma pon nak menyibuk jgk psl kes ni..
Dah lama kes ni jadik Viral, CMa jer baru tawu..
Dan tercetus rasa emosi yg melampau…
Muehehe…

Satu persatu perenggan tu dibaca..
Makin lama.. makin rasa disimbah petrol pulak api kemarahan ni..

Oh suami..
Kerana isteri kau tak cantik, selekeh & ketat seperti dulu,
Kau jadikan Alasan sebagai tiket untuk kau berzina selama 10 tahun tanpa pengetahuan isteri kau..
Isteri yg sanggup korbankan kecantikan dia, hidup dia demi menghambakan diri pada kau..
Bertarung nyawa melahirkan zuriat kau… ini balasan yg kau pada dia?

Serius, CMa rasa sedih & pedih bagai ditikam2..
Salah isteri ke kalau serabai macam tu sbb dibiarkan KESEORANGAN menguruskan hal rumahtangga?
Pada CMa,
Ada salahnya isteri sbb bila terlalu sibuk menguruskan hal rumahtangga,dia gagal menghias diri..
TAPI, cma paling salahkan SUAMI sbb jadikan itu sbgai alasan.
Tak boleh ke secara jujur bgtau kat isteri sekian sekian sekian…dah terkantoi ni, pandai pulak dok cerita A to Z apa sebabnya..kenapa tidak mula2 dulu? ni pun allah nak tunjukkan.. kantoi dengan isteri.. tu pun kalo tak kantoi, maunye sampai kiamat dok berzina.
Nauzubillahminzalik!

Tak boleh nak terus menulis menaip lagi..
Ketaq tangan aihhh..marah punya pasal..
CMa? Ape ade hall..nikahkan sajorkkk

Hahaha…padan muka..orang lain punya hal, kita pulak rasa nak marah..
Nasihat untuk isteri2 diluar sana, Beware.. jadikan ini sbgai iktibar..
baca artikel penuh Pengakuan Suami Curang Kat Sini.
*nak komen lari dari tajuk?*
Rasa lapaq pula.. Breakfast apa pagi ni?

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥