♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

04 November, 2014

Meriah Buffered Earning Bertandang

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam selasa..
hahaha.. abaikan jerla amount tu.. celah gigi jer uolss

uols dah lunch? cma baru je lepas nyekik nasi goreng..nyam nyam nyam...pada yg berpuasa tu selamat berpuasa yer...

ehehe.. yer la.. cma rasa mmg nuffnang ni demam.. cek earning semalam, tanjat gegerl tgk BE masuk botingkek-tingkek.. tp iklan sama je.. hahah..

lagi satu ada eraning yg tak berganjak.. dok berteloq '0' jeee kat situ..ada yg dapat tu, seposen dua.. hahah.. alhamdulillah.. kira ado lah dari tak do kannn..

anyway... alhamdulillah utk rezeki yg allah bagi ni.. dan tenkiuuu too to nuffnang bagi BE kepade blog i ditepian perigi ni..harap2 telus la ye.. dah pacak iklan, pastu ada yg klik, kena la bayaq kan... hahaha... :p


sekian...
BE uols pun mesti meroyan jgk kan :p

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥