♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

16 October, 2014

Cara Nak Kembalikan Komen Yang Terpadam


بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Khamis.. 
Tak tau nak keriau lagu mana dah.. huhuhuh…
Selalu baca blogger yg lain yg kena..
La ni, kena kat batang hidung sendiri..

Sekarang baru tau perasaan tu mcm mana..earghhhhh

Maaf ye uols.. terutama anda2 yg komen dan selongkar habis setiap entry CMa yg sudah2 tu,
Bukan cma verlagak diva tak mau approve, masalahnye, cma dgn tidak sengaja menghala pointer tetikus tu, pi tekan butang ‘delete’ .. ya allah… sodihnya ghaso..

Sebelum ni pernah jugak alamai..tp sikit terasa sbb sekali buat 5 komen padam,sekali lagi terbuat, 7 komen padam (walaupun sikit ttp jugak rasa sentap) tetapi kali ni yg terasa teramatttttt sangat..
Sekali lagi, maaf, kalau uols rasa mcm dah komen jer entry ni tp cma tak publish, tp tengok ade komen lain yg komen selepas uols komen tu, tandanya cma TERDELETE. TIDAK SENGAJA..
Mohon jangan ada yg terkecil hati..huhu…mohon sangat :’(

Sekian.. itu sahaja yg nak diluahkan..
Ralat sungguh rasa..

P/S : Cma dah cuba selongkar kesana kemari. Scroll sampai kebas2 kuku
*ok ini tipu*
Google sana, google sini,tp tetap tak jumpa CARA NAK RECOVER KOMEN YANG TERDELETE.
Kalau ada yg jumpa pun, CARA NAK RECOVERY ENTRY YANG TERDELETE
Mohon, kalau sesiapa yg tahu caranya, share dgn CMa, CMa dahului dgn ucapan setinggi2 terima kasih…allahu…



♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥