♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

04 February, 2014

Kita Sebagai Ibu Bapa.TAKE NOTE!


*Panas Baran*

Assalammualaikum...
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam selasa..
aduhai.. badan masih keletihan setelah balik dari camping ke PD Kelmarin..
Best? Mmggg best giler2.. seronok bila tgk Adik Faiz yg soleh dan cik Seri yg solehah, kedua2 anakanda saye yg mendengar kata tu.. Legam Habaq hang!

dah nama mandi laut,sun burn teruks oii.. gambaq segala bagai tak dapek amek..
tido lewat, bangun pun lewat.. aje,sejuk sampei ke tulang..takleh nk tinggal khemah sbb ada brg berharga..time tgh hari pun panas terik mmbako kulit.. cma tak dpt mandi coz A.B.C.. hmm.. tgk anakanda berdua tu je lah mandi dgn makcik2 mereka..

tu dia entri pembuka kata.. muahaha.
okeh,niat dihati nk share ni je..
ermm.. pikir2 balik, betul jgk ape yg diperkatakan tu...
semoga kita dan especially saye ni dpt mnjadi ibu yg penyanyang dan penyabar.


kennnnnssss? :) padan muka saya! huhuhu cc: En Alan tuuu muahahah

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥