♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

08 January, 2013

~ Hadiah Top Commentators 2012 ^^ ~


Bismillahirrahmanirrahim…
Assalamualaikum…
Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat Allah yg maha esa selalu…
Salam pagi selasa… ^^_

Nak Update mengenai gift yg telah selamat sampai ke tangan cma semalam..
TAPI…. Tu la.. Ya Ampun.. Maafkan kekhilafan cma ni.. Cma lupa gift ni dari sape..Tp tertulis kat situ , Gift ini bersempena cma tersenarai sbg Top commentators di belog beliau…

Dah sampai! :)
Alhamdulillah… tenkiu tenkiu…Saya Suka! Saya Suka! Mmg suka sgt2..tenkiu tenkiu..Mmg akan sentiasa berada dekat diri ni…

Alhamdulillah... Saham akhirat ni... Tenkiu :)
Huhu..pada pengirim yg cma ingat2 lupa, cma mintak maaf ye.. byk sangat terminum air semut la  ni, tu lah dia.. Err…ke saya dah tua?? Hohoho…
Cma nk ucap terima kasih.. silalah komen disini mengingatkan cma sape pengirimnye..? Huhuhuh…

Hari yg panjang… meh layan Alunan guitarist Rockapak ft otai2 rock.. yeahhhh..Rock Never Dies \m/



Notacomot~ Tak salah jika ingin berhibur..Tapi Jangan sampai menjadi NAJIS..Ye dak?? Hihihi… Have A good day Uolsss….. :)

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥