♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

13 December, 2012

~ Musang King ('',) ~

Bismillahirrahmanirrahim…
Assalamualaikum…
Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat ALLAH yg maha esa selalu…
Salam Pagi khamis... ^^_

Hasil Carian GOOGLE :)

Haihhhh.... Entri bulan ni banyak jgk kisah derian ye... cma g blogwalking pun jenuh disajikan dgn derian...
serawa durian..durian crepe... huhu..cma x pernah rase lg.... sedap ke?? sedap ke?? T_T
wooooo.. cma suka durian... mmg peberet of the peberet..miahahaha..

Tak ingat cma pernah ke tak makan durian dari baka D24 @ pun Musang King sebelum nim...
Tapi baru2 nih lepas balik dari berjimba ke zoo negara hari tuh mak nk beli durian musang king.
cma pun bila terdengar perkataan DURIAN tu,mulela menggediks! hehehe...

mak kate nk cuba rasa... okeh.. beli la 2 bijik of the durian yg berharga 12 hengget sekilo..jadi kene bayar RM30 tunai...disebabkan time tu baru lepas menyekik mee rebus pak yusuf, maka misi mengorban musang king dilakukan pada mlm hari..time pewot dah lega dari kekenyangan... ^^_

Bila mlm melabuhkan tirainya..Jam 9.30pm kami korbankan Derian tu...
Hmmm... blh tahan jugak rasenye...pahit2 manis..tp isi die tebal!! cma x suka derian isi tebal.. manis & pahit pulak tu... okeh...rasenye 1st time mkn durian musang king ni...tp..diam x diam, abeh jugk la 2 biji derian tu dikejekan cma...adelah dlm 11 ulas mcm tu merasa... miahahaha...

Yg x bestnye... bila bangun esok pagi tekakku berasa teramatla peritnye... huhuh... sah la... ni angkara durian tu.. wuuuuu.. mmg musang king sungguh la... ternyata ku tewas dek penangan musang king ni... siries... cma kalu mkn derian yg biasa2 tu xpernah lg rasa panas badan melampau dan sakit tekak mcm ni tau... even dah korban dekat 6 biji durian...hmmm... mmg xleh masuk...

okeh..terover plak den menaip...DURIAN punye pasal la ni... nah layankan beberpe keping pic...

misi tawar menawar...Finally abg tuh kasik rm30 je kak.. ^^_


mUSANG KING IN THE HOUSEEEE :)

Faiz & seri yg turut menikmatinye...ermmm..sejak bile faiz suke mkn derian ye syg???
 NotaComot~ Walaupun cma ni hantu DERIAN,xbermakna serawa durian.bubur durian ataupun ape2 masakan yg dicampur durian cma mkn..ntah..rase die pelikla.. tp klu tempoyak tu mkn la..durian crepe xpenah merasa lg..
ade sape2 bek hati nk banje cma derian crepe x?? craving ni... huhuhu.. T_T



♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥