♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

17 July, 2012

✿ Hadiah untuk Diri sendiri ✿

Assalamualaikum…

Semoga kalian semua senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat Allah yg maha esa selalu…
Salam Pagi selasa… 


Senyum kamben cma lately ni… sbbnye gadget yg di idam2kan selama ni Berjaya dimiliki…
Al~maklumlah… dah lama dok aim mende ni… Akhirnya…. Dikau ku miliki wahai Mr C…

Muahhh…muahhh…muahhh… rase mcm nak guling2 atas rumput ala2 film hindustan giteww nyahh (padahal dah berguling pun...tp atas simen la…keh3... =D)

En asben senyum lebar aje…coz modal x usik ckit langsung dari poket beliau… ehehe… ^_^


Huhuhu…nak tau Mr C yg mane tu… jeng jeng jeng…

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

mY mR  C

Mr C

muahhhhh~~~

Memandangkan hadiah utk diri sendiri ni pun dah cukup buat cma puas hati… Jadi xde la mintak hadiah bukan2 dari en asben..hihihI.. Cuma ade 1 permintaan yg cma ingin dia tunaikan…

cma nak ke satu tempat dan nak mencuba sesuatu yg lazat… kemana?? Tunggu next entry okey…insyaAllah…

NotaComot~Hadiah tu.. Jadilahkan… nak beli mahal2 den x mampu…-_-"
*terima kasih sangat2 kat cik moon utk entry INI.. terharu cma...:')




♥ Library ♥

♥ Traffic ♥