♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

09 February, 2012

εїз Kemaruk “S” εїз

السلام عليكم ورحمة الله....
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
wah wah wah....Punya lama cma bercuti yek! Bersawang berhutan rimba sudah teratak ku ni..ya ampun..

Maaf  ye.. ade tu ade..Cuma malas nk bercerita..semlm baru start keje..jadinya keje yg menimbun..xde mase nak berblog...kesana kemari..mane yg sempat tu cma singgah ye..

So..hari ni.alhamdulillah..bole la menarik nafas ckit..keje  menimbun semlm ..alhamdulillah...gigih menyelesaikan..
google ads
KEMARUK “S” ??

Huahuahua..cma kemaruk “s” ni..baru je start addict ujung bulan jan lepas..
Sekarang ni koleksi x byk mane pun..ade beberape helai je..
Ha... nak tau ape yg cma kemarukkan...???

Tara......
Cma kemaruk ngan SHAWL !!
tudung bawal 2 tone adijuma, shawl kaler dark blue (peberet)

shawl kaler black , white

shawl kaler lite blue, purple

shawl kaler orange, pink
Sekarang ni..ni je koleksi yg cma ade baru 7 je pun..hehehe.. nnti nak menambah koleksi lagi..
Heh..ketinggalan zaman betul cma ni.. org skrg dah start pakai tudung bawal yg 2-3 tone tu..
Yg cma ni baru terhegeh2 nak  berjinak2 ngan shawl..hehe lantak kamu lah jah..

Ohhh shawl..kemaruknya diriku terhadap mu.. tunggu..nak rembat lagi.. ^_^

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥