♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

19 January, 2012

✿ basikal baruuuuuuu ✿

السلام عليكم ورحمة الله........
Hai readers...semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat allah yg esa selalu...Salam pagi khamis!!
Ola....sunyi sepi teratakku x berhapdet..ade yg rindu ke??muahahaha...kasi gelak besar2..
Adoila...sibukest betul dua tiga hari mendatang ni..pagi celik mata g keja...mlm Nampak tilam teros tido..hahaha..aci x? Super duper tired!

Okeh..lama x bercerita ttg buah hati pengarang jantung cma ni..
Kak seri dan adek faiz dah dpt beskal baruuuuuuuu...

Dah berhari2 sblm munculnya basikal ni..die dok tunjuk2 kat abah.. “abah..nak ni...nak ni...” (sambil menunjuk kat beskal anak jiran sebelah) sayu je dgr..makanya... bila $$$ dah masyukk...berdesupla kami suami isteri cari kat beskal..untung2 tinggal satu jer kaler pink..ape lagi..kasi rembat la..
Klu dah kakak nak..adiknye tentula nak jugakkan? Disebabkan adik masih katek lagi.kami sepakat nak beli beskal roda 3 yg kayuh kat depan tu..hehehe...jadila kan..

Balik tu saje soh kakak tgk kat bonet keta..nampak je beskal senyum lebar sampai ke telinga..pastu jerit2..suka letteww..si adik plak..dan2 tu mintak turun dr dukung nak men beskal..alhamdulillah...tercapai hajat nak beli beskal kat budak bertuah 2 org ni..

Asal celik jer mata..tuju ke beskal la anak2 cma ni..samapi 1 mase tu tgk dorang cam dah bosan dorang turun dan menung tgk beskal tu..si adik plak,di telangkupnye tayar ke atas,di pusing2nye roda tu..hahaha...tu la dia..kayuh la beskal tu sampai kejang2 kaki..umi x kesah ^_^..

Meh nak tayang beskal baru diorg ni..gambar beskal je la..gambar ngan tuan beskal yg sorg lagi x sempat nak snap..hehe..coming soon..
beskal kakak seri kaler pink

beskal adik faiz kaler biru
sonok lettewwww

Notacmot~sungguh penat oh !

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥