♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

22 October, 2011

.:Rasa yAng ku PenDAM :.

السلام عليكم ورحمة الله....
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...

ari ni rase mcm nk memblues jiwangkan diri plak..godek2 folder lama terjumpa satu nukilan ni..x hengat cma amek dari mana..tp sesungguhnya..nukilan ini sgt mendalam..terima kasih utk tuan yg mereka nukilan ni..tp maaf..cma dah ubah suai sikit2 ikut naluri ni..

Aku beri semua rasa yang kau mahu..
Aku beri dengan rasa yg ikhlas..
Biar aku lelah tiada daya kamu semangat aku..
Biar aku hidup tanpa udara..

Sungguh..

Kamu Cintaku..
Kamu Kasihku
Kamu Sayangku
Kamu Rinduku..

♥. .♥.. ♥.. ♥..


 Kamu terindah..
Kamu  jiwa ku..

Kerana kamu aku semakin kuat melangkah..
Melangkah  aku PERGI bukan kerana benci..
Melangkah aku PERGI bukan kerana marah..
Melangkah aku PERGI kerana...

Ya!jujurnya aku terluka..aku terasa..
Namun aku takkan kembali..
Kembali merebut cinta kamu yg x pasti
Aku mula belajar hidup dengan semua rasa..

Belajar untuk memahami...
Belajar untuk menerima..
Belajar untuk memaafkan..

For reach something that you can have...
Like reach your dying day...
Let bygone... be bygone...
 ~I will miss to missing you~ 
♥. .♥.. ♥.. ♥..

Notacmot~huhuhu...truly..i mIss yOu!