♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

07 May, 2011

.::selamat tinggal kampung halaman::.

السلام عليكم ورحمة الله....  
Selamat pagi readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...

wahh…diam x diam,kejap jer dah nak balik kolumpo…sepanjang cma kat kampung,adela merayap2 umah maklong ngan maklang..tp xde snap gambar..huhuu..pastu ade juga kami mandi manda ke air terjun janna kat kamunting..yg ni lagi la x sempat nk snap.ujan..kejap..pastu sambung mandi terus lupa..haha…

ade terselit aktiviti memancing ikan sepat kat parit belakang tu..nk upload,kad reader rosak plak..haishhh..time2 camni la bole rosak..sib baik ade beberapa pic yg sempat cma upload ke desktop..

Meh cma kenalkan tok & tokwan cma..

nie lah rupe tokwan ngan tok cma
mlm sebelum bergerak ke kolumpo
Dah berumur tok ngan tokwan ni..walaupun x segagah dulu..kedut2 kat muka tu dah semakin ketara..

Hehe..seri..kali kedua dia jumpe moyang nye..last hari tu,umo dia baru 5 bulan.punye lama x balik kpg..takut die nk dekat ngan tokwan..seri ni penakut ckit..memilih..bila tgk muke org tu cam garang2 n misai2,kompom x mau dekat..pastu kurang mesra alam..
kami semua..tp syg dady x ikot..
Faiz..si bertuah ni..nk kat semua org..tp tgk mud die jugak..kdg2 kat abah pun die tamau..lalala..

Umah tokwan ni,besau jugak..ade 3 bilik tetamu..semua dah di booking oleh maklang ngan paklang..teringat time2 raya dulu...bila semua adik beradik ayah balik kampung..riuh rendah..penuh rumah..sampai ke dapur kami tidur..sib baik kat dapur pun luas..yg x bestnye,bilik mandi & memerut 1 bilik..nk mandi pagi raya tu.kompom kene bangun b4 subuh..kalo x?kol 11 pun belum tentu dpt mandi..kalo ade org lain yg nk memerut time tu??hahaha..pikiaq sendiri lorr..

Waaaa...rindunye suasana raya 1 ketika dulu..

Notacmot ~tamat sudah cerita balik kampung..frustnye byk gamba x bole upload..huhu…

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥