♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

21 May, 2011

.::Mr NuffnanG..wHy??::.

السلام عليكم ورحمة الله....
Selamat ptg  readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
syahduuuuu
Uh hu…cuaca kat pj ptg nie suam2 kuku jer..sesuam mr nuffnang cma jugak..
Dah seminggu cma cuba login ke nuffnang..xbole-bole..nak login ke churp churp apetah lagi…pasai pa ntah??kenapa mR nuffnang??dan…dah 2 bulan senyap jer mr nuffnang nie..x bagi BE pun kat teratak cma nie…. (cehh…mengharap ni)

Bulan februari lepas kemain BE menari2 masuk seminggu sekali..(even UV cma x cecah 30 pun..pelik tu..)masuk bulan mac dah suam2 kuku,april,lagi la..habuk pun tarak..sekarang,dah penghujung bulan mei..”zero” BE..Kenapa mr nuffnang??

Awal bulan ari tu cma cek status kat nuffnang, tetiba status glitterati ditarik….puffffff..jadi ordinary…bagai dipanah halilintar!..(sarkastik ni….) huhu..meroyan kejap..dgn sepantas kilat hantar ticket kat nuffnang desk..lepas 2 hari,alhamdulillah..plinggggggg****status glitterati dah oke..
Kenapa mr nuffnang??kekeliruan cma disitu??apekah???

Bulan ini,hari ini,jam ini.minit ini,saat ini,cma masih setia menunggu BE utk teratak cma ni…huhuh(ececeh..VU takat  30-40 ade hati nk BE ye??...)Dgn harapan,adelah BE masuk utk bulan ni..sebulan sekali pun x pe mr nuffnang.i rela you!..(cma dah meroyan ni)

Huhuhuhu…ohh mr nuffnang..kenapa mr nuffnang??apekah mr nuffnang??mengapakah mr nuffnang..??bagaimanakah mr nuffnang??=.=”
Tunggu dan terus menunggu BE dr mr nuffnang..rindunye cma kat  BE tau x wahai mr nuffnang..

Notacmot~harap maaf kerana kecelaruan minda cma ari ni berada didlm paras berjaga2!ohh…mr nuffnang..
Hujan punya pasai!!~~

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥