♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

15 March, 2016

Nah Tutorial Mudah Pakai Shawl Biasa Jadi Shawl 2 Muka

Assalammualaikum & Hai..

He he he..

Tutorial ni cma jumpe kat pesbuk..
Sekarang ni kan tgh pemes TUDUNG 2 MUKA .. ala.. yg sarung 2 kali tu..

Sebelum ni gegeh beli shawl. pastu jahit sendiri.. tak tau pulak rupenye ade cara lagi cepat dan mudah nak pakai SHAWL 2 MUKA ni.. har har har..

Nah video..

Kalo tak bleh play, klik SINI

senang kan? hehe.. labuh & jarang tu, terpulang la pada fabrik shawl uols..
cara ni kita boleh adjust labuh shawl tu..

tak payah dah nak lilit2 lagi pasni.. kekekeke.. jimat masa..lagi2 yg pemalas melilit2 macam ni..
selamat mencoba :)

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥