♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

05 March, 2013

~ Kenangan Bersamamu ~

Bismillahirrahmanirrahim…
Assalammualaikum…
Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
salam pg selasa uols…

MiMi ",

Tadi, dok clear sampah2 dlm flash drive.
ade la 1 folder ni.. tetibe..rase sedih pulak nengoknye…

Miss Bulus dalam kenangan… Mimi empunya nama…
sempat jaga dia 1 tahun je.. pastuh die gatai merenyam nk kuar rumah. Kami lepaskan lah.. utk seminggu pertama tu, die balik umah semula..agaknye dah syiok sangat.. 1 mlm tu.. die kuar, langsung tak jumpa jalan pulang.. heh ^^,

Gebu mcm Kak NIsah Tak? ngeh ngeh ngeh...
mIMauuuuuuuuu:p

sampai la sekarang ni..
Ape khabar agaknye si mimi.. nth dah tiada ke..? kene kidnap ke..? mungkin jgk, sbb bulu dia jenis lebat dan pjg. Tp bukanla sepisis parsi @ siam..cantik jgk la bulunye..

aKsi2 manjeeeee gitewwww..

Dah lama menghilang.. sejak dari bulan 5 tahun lepas..sampai la sekarang ni...
Hmmm..agaknye betula la ckp mak kan? Klu kite amek pic2 haiwan peliharaan kita mcm kucen ni, kemungkinan dia akan hilang adelah tinggi...

Suka sangat melepak dalam KOTAK
>_<


Selain dr mimi ni, cma ade jugak bulus2 lain mcm Nyen ( Oren), Minyot (Comot), memey, JIbam, kak tik, dll tp semuanya hilang lepas kami amek picnye buat kenangan...


Comel mcm cMa tak??? keh keh keh..

Hmm..xpe lah.. x de rezeki kot nk bela lama2...
Skrg ni umah mak sunyi sepi tanpa kehadiran bulus.. klu ade pun kucen jiran je la.. dtg tumpang lepak2 dan mkn.. :)

Notacomot~ Uols ade pengalaman mcm ni? suke kucing tak? :-)

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥