♥ Pn Belog ♥

My Photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 30 tahun 2015, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

26 February, 2013

~ Oh Tidak ~

Bismillahirrahmanirrahim…
Assalammualaikum…
Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
salam pagi selasa…

huhuh… bangun pg ni terasa tekak kembali sakit ..adesss….
eksyen kamen sgt… Menguyah ais xhengat donia

cek2 ade tompok ulCer plak kt belakang gusi.. tu pun terasa sakit bila gosok gigi td.. alahai.. xde mood nk bercakap sampaikan ade yg tegur n ape cma ‘senyap’ je hari ni..
hahaha.. *hari2 cma ni bising ke?? Oh tidakkkk :D*

tiade petua yg lebih mujarab selain dari tenyeh ngan garam.. wuhuuuu…menitik air mata ni.... rase mcm nk gune bonjela je… x_x…

Notacomot~huhuhu..cma x sombong hari ni.. bukan tak mau bercakp..Cuma kurang bercakap dek kerana ulcer ni...Mahappppp


♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥