♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

28 February, 2013

~ Mohon Doa Buat LYA & Kak NISAH ~

(STICKY POST)
Bismillahirrahmanirrahim…
Assalamualaikum…
Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat ALLAH yg maha esa selalu… Salam petang...

Pakat tadah tangan baca doa ni buat kak nisah & Lya
"Rabbi Yassir wala tu'assir,Rabbi tham-min bil hairi"
Ya Allah, kau permudahkan.. jgn kau susahkan..
Ya Allah, kau akhirkan dengan kebaikan buat kak nisah & Lya

Cma ada dua rasa sedih yg dipendam dlm hati.. x mau pendam2 dah,cma nk luah kat cni.. :(Berat rasanya hati nak pikul perasaan ni
(apatah lg tuan empunya bdn yg memikulnya) :(

Yang pertamanya...

Mohon Doa semua agar diberi kekuatan buat KAK NISAH ..
Cma mungkin x dpt merasai 'kesakitan' yg sebenar2nya akak tanggung bila tgk keadaan DIMO mcm tu..Ya..DIMO seekor kucing yg mungkin hanya sekadar seekor kucing dimata kita..tp tidak pd KAK NISAH.. sepanjang mengenali KAK NISAH, KAK NISAH mmg seorang yg UMMI yg sgt sgt sgt baik & penyayang kat anak2 dia.. Sedih bila KAK NISAH bg tau ttg keadaan DIMO..


KAK NISAH...cma tau akak kuat.. jika itu yg terbaik buat DIMO,makanya kita takda pilihan lain..
Redha & Tawakkal.. Sabar...Setiap yg berlaku ada hikmah yg kita tak ketahui. akak kuat!


Yang keduanya..


Mohon Doa semua agar diberi kekuatan buat LYA..
LYA mmg seorg ibu yg kuat..selama cma mengenali LYA, cma selalu mengikuti perkembangan psl LYA, FAIN & ASYA..jatuh & bangun LYA.. LYA kuat! klu cma sendiri yg ada di tempat LYA x mungkin cma dapat harungi apa yg pernah LYA lalui..
Terkejut & tersentap hati bila LYA khabarkan mengenai perkara tu..

Buat LYA..cma mendoakan semuanya baik2 sahaja...& ASYA sihat dari sebarang penyakit..

Ya Rabb.. tabahkan lah hati mereka.. sesungguhnya hanya engkau yg maha mengetahui segalanya..

Notacomot~ Terima kasih.. sudi baca + sudi luangkan masa & sudi berDOA.. Hanya Allah sahaja yg dpt membalasnya. :')




♥ Library ♥

♥ Traffic ♥