♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

12 November, 2012

~ Faez : Saya tak suka la Ummi! ~


Bismillahirrahmanirrahim…
Assalamualaikum…

Semoga uols semua senantiasa berada didalam limdungan dan rahmat allah yg maha esa selalu..
Salam pagi isnin.. (‘’,)


Rase agak letih nk memulakan kroje hari ni… mne xnye..minggu lepas sederettt den kojo..huhuh…nasib bek minggu ni ade byk PH..walaupun ade 1 hari tu kene kojo gak..muahaha..

Berbalik kepade anak terunaku yg sorg ni.baru2 ni die diserang demam…tp sehari je.. ape yg membimbangkan, baik je dr demam tu tetiba die kene sakit perot dan ceri beri… alahai..meruntunnya hati ummi ni bila dgr die mengaduh ‘umi..akit eyot..skit eyot..’ lps je ckp tu ceri beri lah die.. sian ank ummi.. :’(

Bwk g klinik. Doc suspect salah mkn.ermm..rasenye faez mkn biase2 je..xde mkn mknn kat luar pun.. adela dpt 3 botol ubat :-

i)             Ubat demam bewarne Pink
ii)            Ubat sakit perut berwarna Cream (cam ubat gastric dewasa tu)
iii)           Ubat ceri beri kaler Putih jernih cam gam cair

Mula2 faiz mkn ubat demam tu okey lagi…bersemangat die mkn…
(faez mmg suka mkn ubat. Xpyh suruh.die sendiri yg amekkan :) )


Tapi bila masuk ubat yg ke 2 & 3 tu..langsung die menolak.menjerit2 dan menagis2 xmau..apekah..?? geram jugak ummi jadinye..

Start drpd ari tu.Die benci ubat..ape jenis ubat sekali pun..sian kat ummi nk dgr rintihan dia setiap hari..setiap hari jugak kene pakse die telan ubat tu walau sedikit. Dah try bancuh sekali dgn susu..die x usik langsung botol susu tu.. huhuh…

Berpakatla kami suami isteri pegang kaki tgn nk pakse mkn ubat.. MAAFkan ummi & abah ye syg.. :’(
Mood tetiba sedih

Notacomot~ Uols ade ape2 petua utk anak2 yg kena cirit birit tp x muntah.. ?


♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥