♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

31 July, 2012

✿ Buffered Earning For July [4th] ✿

......بِسْـمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
....... السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Semoga anda semua senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam petang…


Alhamdulillah… Ade BE yg masuk..rasanya last utk bulan ni…
Yg x bestnye ade 3 BE yg dah jadi ME…adela keciput hasilnya menempel kat terarak ku ini… Jadilah…sape nk bagi… ^^_.. Ini menjadikan ade 2 BE yg running di blog ini..

Terima kasi wahai Mr Nuff..jgn segan3 nak bagi BE lagi yo… Hermm…rasanya bulan 7 ni la paling byk BE masuk… hihihi…

Ini semua kerana anda2 yg datang singgah ke teratak cma ni… Alhamdulillah… Tanpa uols semua,xde mende ni… Terima kasih ye.. teruskan menyokong belog cintai aku seadanya…

Sayang korang & Mr Nuff ketat2... Miahahaha… ^^_

di tembak pada jam 2 ptg tadi

mcm genting da.. huk3..

*Oh ye…pagi tadi kat Petaling Jaya ni Hujan lebat… Rahmat sungguh..
Pastu masuk tgh hari udara berjerebu..teruk sgt.. kabur pandangan mato..
Kat kawasan uols jerebu tak?*


NotaComot~ sekadar catatan peribadi..

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥