♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

16 March, 2012

✿ BE March ✿

السلام عليكم ورحمة الله......ه............
Salam ptg jumaat ....

Semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg esa selalu..

Huhuhu...sejukkkkk...Minggu ni mlm2 ujan saje...pagi2 plaks tatkala mahu merempit ke tempat kerja hujan renyai2.. Nasib baik sempat sampai sebelum basah lenjun.. huhu..Tak pe..ujan rahmat tu..
hehe..ari ni cma cuti..so..tiadala kebasahan pagi ni.. heh.. :p

Okeh..dah lama rasanya x cek akaun nuff..baru2 ni cma bertukar fb dan nak  Akaun lama kef b yg baru..sekali cek ade BE da.. ..3 bulan teratak ni sepi tanpa kehadiran BE.. Alhamdulillah... rezeki..

Nie lah die BE bulan ni... [harap2 la skit peram bior dpt byk hasilnye]..hahahaha... ade hati tu! :p

Celcom i love music

tara... ^_^


Cma ader pertanyaan: cma dah tukar ke fb baru sekarang..mcm mana nak delete fb lama yg dalam churp2 tu ye?? Konpius..sbb churp2 masih publish ape2 kempen kat fb lama tu.. help2... :)

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥