♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

08 June, 2011

.::pAsAr MaLaM::.

السلام عليكم ورحمة الله.... 
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
google ads
Hehe...ade jugak yg panggil pasar petang..cam kak zia,die konpius kenapa ia di panggil pasar mlm sedangkan jam 5 ptg lagi dah siap pasang khemah??hehe...no komen la kak..

Tp port yg best cma rse g pasar mlm la..even tiap2 minggu jual mende yg sama,makanan,brg2 dapur,barang2 basah,keperluan harian mahupun pelanun yg jual cd cetak rompaks ni..huahuahua..
Kat kawasan umah cma bole dikatakan setiap hari ada pasar mlm..
google ads
Isnin – kat tmn sri sentosa
Selasa –kat tmn sri manja / kg lindungan
Rabu-kat taman medan
Khamis-kat tmn dato harun
Jumaat- ini rasenye xde ape2 kegiatan pasar mlm
Sabtu- kat tmn medan sekali lagi
Ahad- kat tapak pasar pagi (tmn medan jugak)
Setiap hari kamis hingga ahad ada pasar tani @ pasar pagi.
Google ads
Ape yg best g pasa mlm??xtau la..jln2 cuci mata,beli makanan..nak pulak kepok lekor ngan yong tau fu..kadang2 beli "buntut ayam" (hehe..uols mkn ke?)
Ice blended buble,sayur,ikan,putu mayam..adoi..byk lagi la..
google ads~buntut ayam
Yg paling best bila terjumpa ngan kawan2 yg lama x jumpa..ade tu sejak dari sek rendah lagi..tu la..keciknye dunia...hehehe.
google ads
Bila time bulan pose lagi meriah..macam2 jenis juadah ado..cakap jer la..
Aduhh..teringat buah kurma ngan air tembikai merah kan2..

Notacmot~uols suka g pasar malam?

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥