♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

23 June, 2011

.::JanGan GeLak::.

السلام عليكم ورحمة الله....  
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
google ads

Huhuhu...lambatnye bersiaran ari ni..tenet yg sangat slow meloww...tp bukan melly goslowww yeww...huuhuhuu...taip2...padam..taip2..padam..sungguh...xde stoly nk diceritakan..hmm...nampak gaye..kite layan nie jer la....
JANGAN GELAK taw...... :p
JANGAN GELAK 1:
Pintu bilik dibuka dengan kuat dan mengejutkan sepasang suami isteri yang sedang tidur nyenyak...
google ads

Seorang lelaki dengan wajah garang mengacukan senjata tajam ke arah si isteri....
Perompak : "Sebelum kamu mati kubunuh, sebutkan namamu!"
Isteri : "Na... nama sa... saya... Aisyah"
Perompak : "Aisyah? nampaknya sama dengan nama ibuku.
Aku tidak boleh membunuhmu," lalu dia mendekati si suami dan sambil mengacukan senjatanya ia berkata, 
Perompak : "Sebutkan namamu. Aku mesti tahu nama setiap orang yang menjadi korbanku..."
Suami : "Namaku Irwan.. tapi.... semua orang memanggilku Aisyah...." 
JANGAN GELAK 2:
Di sebuah Mall yang sesak dengan pengunjung.. ada satu alat pengukur berat badan yang cukup canggih.. Hanya dengan membayar RM 1.00 kita akan diberitahu berapa berat badan kita oleh program computer.
google ads
Seorang gadis dan temannya mencuba di tengah kerumunan orang... Setelah memasukkan wangRM 1.00.. mesin komputer menjawab: "47 kg!"Gadis kedua cuba untuk menimbang, dan mesin komputer menjawab: "52 kg!"
Setelah beberapa minit datang seorang wanita yang cukup gemuk dan montel cuba menimbang dirinya di mesin itu. Setelah memasukkan wang RM1.00... mesin komputer mengeluarkan jawapan: "Tolong naik sorang-sorang. . jangan ramai- ramai!"
JANGAN GELAK 3:
JAMAL ke kedai untuk membeli telur yang dipesan ibunya. Ketika berdiri di tepi jalan, dua buah kereta tiba-tiba berlanggar di hadapannya.. Dia terkejut dan kaku di situ sehingga polis dan ambulans tiba.
google ads
Setelah mangsa dikeluarkan, Jamal berlari pulang dan terlupa membeli telur.. Jamal dengan penuh minat menceritakan kemalangan itu pada ibunya.
"Dahsyat bu, kakinya tercabut dan terpelanting ke seberang jalan. Tangannya pulak putus, kepala pecah, perut terburai..."
Tiba-tiba ibunya mencelah, "Telurnya mana?" 
Jamal menjawab, "Err... Mal tak tau pulak ke mana tercampaknya!
 JANGAN GELAK 4:
Samdol pergi ke sebuah pekan untuk membeli buah durian.... lalu dia menghampiri seorang penjual buah durian yang merupakan orang asli tempatan... 
google ads
Samdol : "Bang harga durian ini berapa?"
Org Asli : "yang ini.. sepopit sebiji"
Samdol kebingungan mendengar jawapan dalam bahasa orang asli itu kerana dia tidak memahami berapa nilainya sepopit itu.. lalu Samdol buat2 tahu dan cuba menawarinya. .
Samdol : "Bang.. Boleh kurang sikit tak"? 
Orang Asli : "Boleh aje, nak kurang berape? 
Samdol : "Lahupa.. boleh ya!" 
Penjual orang asli itu kebingungan. . lalu bertanya pada Samdol.. 
Orang Asli : "Lahupa itu berapa?" 
Samdol : "Cakap dulu.. Sepopit itu berapa?"

JANGAN GELAK 5: 
Menantu Terengganu: Mok...kalu mok gi kedaa,tolong beli ‘Ketang’ 4 kilo..nati kito baya
google ads
Mentua Kelantan : Berehhhhhh...
Selepas mertua pulang dari kedai......
Menantu Terengganu : Loooooo....Bak po mok beli “Ubi Ketang” (Ubi Kentang)
Bayok-banyok ni....??
Mentua Kelantan : Tadi mu kato beli “Kete” (Ubi Kentang)....Pah tu kete mano pulakkkkkkk...
google ads
Menantu Terengganu : Bukan ubi “ketang”..Kito suruh beli “Ketang”......Hok ada sepik nung....(sepit/ketam)...
 Notacmot~jangan gelak taw...senyum x pe...hehe....gurau2 aje dehhh...:P

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥