♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

10 June, 2011

.::IBU itu bukan malaikat ku!::.

السلام عليكم ورحمة الله....  
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
google ads
Ini kesinambungan dari n3 pgi td..alhamdulillah kalau seorang bayi itu lahir apabila disambut ibu yg berhati malaikat..tp,kalau ibu yg sambut itu berhatikan syaitan,malanglah bayi yg baru nak lihat dunia tu...
Allahuakbar!!

Mengucap panjang bila baca surat khabar mahupun tgk berita kat tv ni..lagi-lagi kes buang bayi..sedih..tragis..kejam sungguh mereka yg memegang status ibu,tapi membunuh anak sendiri..

Terbaru..kes bayi lelaki yg dibuang dari tempat tinggi..kejam sungguh!bayi tu meninggal disyaki mengalami pendarahan yg teruk dikepala..apelah salah bayi tu??bila cma tgk berita tu,menitik air mata ni..apetah lagi bila menaip,sekarang ni..sungguh,berderai airmata..bacaan lanjut,klik sini.
google ads~keratan akhbar,bayi dibunuh kejam!
Bayi tu x salah..ibu itu yg salah..buat maksiat sampai terlajur,akibatnya, mengandung..benih yg x berdosa tu lahir mnjadi bayi,dan dibuang sana sini..x rasa kah kamu sakit melahirkan dan betapa nikmat dpt memeluk darah daging kamu sendiri?
google ads
Ya allah..kejamnya mereka..kejam sungguh!buang kat tong sampah,hanyutkan kat sungai,bunuh,tanam hidup2..manusia apakah ini??

Lagi kes buang bayi dan bayi itu meninggal apabila pelatih PLKN yg lahirkan bayi dan membuang bayi tu kat luar pagar..nauzubillah minzalik...kerajaan yg mewajibkan pelatih PLKN menjalani latihan ni,x melakukan pemeriksaan dgn betul ke??doktor yg digajikan tu,buat x kerja dorang @ sekadar mkn gaji buta!..kesian..
google ads
Lagi kes,bayi perempuan yg ditemui dlm ruang meletakkan sampah..kawasannya di rumah teres.nasib baik bayi tu selamat..kalu tuan rumah lambat skit..x tau la ape jadi ngan bayi tu..

Ntah la..dunia akhir zaman..bila lah mereka akan sedar semua ni..cma sendiri pun takut!

Static pembuangan bayi bole rujuk SINI.
google ads
nak tgk pic baby malang yg kene campak tu, klik SINI.cma x sanggup nak tunjuk kat sini..ngeri sungguh..sampainya hati mu ibu..campak anakmu mcm ni??

Notacmot~sedih..xtau nak kata apa la.....

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥