♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

01 February, 2011

.::faIz & SerI::.

السلام عليكم ورحمة الله..........

sebelum tu...nak sorak ckit... hooooyeeeeeeeehhhhhhhh...
sebab hape??minyak nek lagi...muahahaha...tahniah2..

haha...okelah...ari ni cma rase cam nk imbas kembali pengalaman bersalinkan seri dan faiz..
hmmm...2011..cepatnye masa berlalu berlalu pergi..masa cma bersalinkan seri n faiz,kedua2nya kuar awal seminggu..ohoh..exited sgt nk kuar kowt..cma bersalin dua2 kat hkl..masa bersalinkan Seri,en hubby ade menemani..tp masa berSalinkan faiz dia dah xmo dok dlm..x sanggup katanya..muahaha..oh hubby..
dan baru lah cma tau apa rasanya bersalin dan dpt memeluk bby sendiri..(terasa dunia ini ana yg punya)keke...sudah tu..jom kita layan ini pic..

tgk tu...masih dlm pewot lagi...~
*
*
*
*
*
*
*
mereka berusia sehari...~
*
*
*
*
*
*
*
berusia sebulan lebeh...~
*
*
*
*
*
*
*
memasing nyenyak tido..~
*
*
*
*
*
*
*
hands up!!!
*
*
*
*
*
*
*
macam2 gaya...
*
*
*
*
*
*
*
abes dah??huhu...ade lagi taw....tggu...




comeynye...mase kekecik..dah besar ni comey juga..tp...jenuh nk ligan kesana kemari...tak puas nk tatap wajah meka hari2...anugerah allah yg tiada ternilai...

ohho....ade satu lagi pic2 seri&faiz camni...nnti cma publish lg 1 n3..
tunggu....

p/s-syukran jazilan...gumbira rasanya bila dpt tahu kwn2 maya mahupun kwn2 cma yg dah lama menanti utk dptkan cahaya mata dimakbulkan allah...yg dah selamat bersalin pun ada..tahniah utk uols..pd yg belum ade rezeki tu..teruskan mencuba..insyallah...allah itu maha mendengar... 

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥