♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

04 January, 2011

.:: PerIstIwa PahIt Itu::.

السلام عليكم ورحمة الله..........

hmm..bila bca pasal  n3 angah ~malang tidak berbau~ ni..teringat cma peristiwa hitam dlm idup cma setahun lalu..
yallah...atas kelalaian cma..seri yg jadi mangsa..


google ads
 pagi 9/12/2009..
cma bgn tido cam biasa..en hubby dah g kje..tggal cma berdua ngan seri jer..time tu umur seri lebih kurang 8 bln..baru nak pandai berdiri dan mnyusur kat dinding..seri tido kat ruang tamu..ada 1 bilik ni mmg cma khaskan utk susu,flask air n air masak..air dlm cerek yg sedang2 panasnya cma tuang dlm jug..sejukkan letak kat dlm bilik tu..dan 1 kebodohan,cma x tutup pulak pintu tu..pergi dapur,sambung balik masak..15 mnit pastu,tiba2 jer dgr seri menangis menjerit2..
google ads

pergi je ke ruang tamu tengok seluar dia basah mulalah x sedap hati.tgk kt dlm bilik,air dlm jug yg cma nk sejukkan tu dah tergolek jatuh..yallah..anak aku!!cma cepat2 bw dia g bilik air rendam satu badan seri dlm air..punyalah menggelabah waktu tu..menggigil badan cma..takut jadi sesuatu yg lebih teruk selain melecur..yallah...dlm hati x sudah2 mengutuk..knpalah aku x tutp pintu bilik td???
google ads
sementara nk tggu hubby balik,seri x henti2 menangis..sayu lihat dia..kita yg kena air panas ckit pun dah mengelepar kepanasan..ni kan pulak kulit bby yg lembut..x sampai hati nk tengok keadaan dia waktu tu..cma tgk kawasan yg melecur tu dah mula mengelembung..hubby sampai,tros g klinik..tp doc soh rujuk hospital..dlm perjalan ke hospital,seri masih lagi menangis2 meronta2..yallah...hubby pulak......x sudah2 nk marah..cma mngaku salah cma..marah lah..


~malam..selepas selesai dressing~

~keadaan kaki seri :(~
dlm hati..cma xsudah2 marahkan diri sendiri..seri..maafkan mama atas kelalaian mama ni...maafkan mama sayg..

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥