♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

25 August, 2015

Petua Mengilatkan Tunku Dapur Gas

Assalammualaikum & Hai …

Kabare waras?
Hehe..
Tenggelam timbul je puan belog..
Hmm..

Hehe.. ni petua cma dapat dari pesbuk.. ramai benor yg menge’share’nye..
Cma sendiri pon tak pernah try lagi.. hehe.. kalo uols dah try dan menjadi, silalah share yer!

Bahan2 yg diperlukan Cuma dua ni jer :-

1.       CIF
2.       CUKA

Caranya :-
1.       Tenyeh tunku yg berkarat tu dengan cif, kendian rendam dengan cuka semalaman. Esoknye bilas dan lihatlah hasilnyeeee…ececece..


Cma mmg selalu guna cif kalo nak sental daki2 yg degil ni..tp tak tau plak ade versi lain.rendam dgn cuka..hebat nyahhhh..

Mekasih tukang share :-*
Sekian.. selamat mencobaaaaaa

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥