♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

18 November, 2014

Seri: Mini Konvokesyen PASTI Al-Hidayah 2014


بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya... Salam Selasa…

my cute adorable dotter & solehah girl
husnina Irdina @ Seri

Citer baling belakang.. hari Ahad lepas ada Majlis Mini Konvokesyen di PASTI seri.
Sempena meraikan pelajar terbaik untuk subjek2 terpilih individu,pelajar cemerlang untuk 4,5 & 6 tahun. Dan jugak penyampaian sijil tamat PASTI untuk tahun 6.

Seri tahun 5. Memang nan hado sijil diterimanya.. nak dapat piala untuk pelajar terbaik dalam mata pelajaran pun tak de jgk sbb seri tak capai agregat yg dikehendaki.. hihih.. tak pe sayang… belajar rajin2 ye untuk tahun depan.

Insyaallah.. anak umi mesti boleh dapat A untuk semua subjek dan jadi pelajar cemerlang.. Aaminn…..
Bacaan surah An-Nas dari seri :) klik SINI kalo tak buleh play ye

Seri ada jugak terlibat untuk aktiviti diatas pentas. Macam nasyid beramai2 dan jugak bacaan ayat lazim. Turn seri, dia baca surah An Nas.. hehe.. berani betuii.. kalo CMa la.. maunye keras kejung kat atas pentas tu. Kikiki..

Sekian.. layankan sedikit gambar dan jugak video yg cma rakam ni…

pentas yg indah ^^

seri bersama kawan2 untuk bacaan surah lazim.sorang3

sempat lagi buat peace b4 pic ni diambil.heheh

seri..oh seri.. malu2 meow dia disitu..tgk kwn sebelah pulak :p

bertungkus lumus cikgu cikgi meng 'arrange' kedudukan pelajar waktu ni

dan lagi...

dan lagi lagiii

hah..siap pun..tara....

dan bermulalah persembahan mereka..
segala puji bagi allah, tuhan semesta alam.... :)

pic dgn aboh

pic dengan umi
persembahan beramai2.. klu tak buleh play, kliK ajer SINI

habis dah..
bai bai bai :)

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥