♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

05 October, 2014

Selamat Hari Raya Aidiladha :)

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Assalammualaikum…
Semoga senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa hendaknya…
Salam aidiladha semuanya…


Kejaps je kite dah meraikan raya haji..eheh.. rase mcm baru jer semalam sambut syawal..
Cma tak kemana2 pun raya haji ni.. duk umah jer..

Kejap nanti ada program Qurban & Aqiqah kat bawah.turun jgk bwk anak soleh dan solehah ni tgk lembu kena sembelih..
Tapi bukan cma la yg tgk..hubsy .. cma mabuk tgk darah..lagi2 darah yg fresh mengalir.. wuuuhuuuuuu :’(

CMa mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua..
Sama2 kita salami dan hayati erti ‘Perngorbanan’ sebenar. 

كل عام و انتم بخير..


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥