♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

05 September, 2014

2 Berita Gembira Yg Ingin Dikongsi..Alhamdulillah!

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Semoga Senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa hendaknya…
Salam Jumaat semuanya…


Alhamdulillah… Jumaat pertama dibulan September… Alhamdulillah.. kita masih diberi kesihatan dan kesempatan utk hidup satu hari lagi…Alhamdulillah…

CMa..Cma.. Janji, starting bulan 9 ni nk aktif berblog semula.. jadinya?? Janji tinggal Janji.. hew hew hew ..Sibuk main kendikeras lah punca jadi kemalasan tahap tenuk ni *tipujewteww*

Ada 2 berita gembira nk share…

Yg pertamanya~Cma nak ucapkan tahniah buat Ibu Alisha & Aqilah – Kak Ina Intan Berlian diatas kelahiran bby girlnya tempoh hari… eksitednya baca…rasa mcm nk termengandung pulak.. har har har..Tahniah K.ina dan suami.. selamat berpantang.. :)


Yg keduanya~CMa juga nk ucapkan tahniah buat CikSu – LobakSusue diatas berita gembira yg dikongsikan diSINI .. Allahuakbar..allah maha pengasih lagi maha penyayang..penantian selama 6tahun berakhir dgn khabar gembira… lama cma tak mai menyinggah… tau tau, dah selamat bersalinkan bby 'r' pada 10/8/2014.. (EDD 7 Ogos) tahniah ciksu! Alhamdulillah.. cma pulak yg rase nk lompat bintang.. hehehe..tahniah ciksu & suami.. take care ya!


Tahniah buat mereka yg bakal menerima & sudahpun menimang kehadiran permata hati..dan buat mereka yg masih menanti, insyaAllah.. teruskan usaha dan berdoa.. Allahkan Ada.. cma dulu pun 3 tahun menanti, cik su- 6tahun menanti..akhirnya allah makbulkan doa kami..
Alhamdulillah.. jangan putus asa ya …semoga giliran uols pulak menimang cahaya mata kali ini.. aaminn..allahumma aamin…


Sekian coretan utk hari ni.. mana yg belum cma datang tu, pelan2 cma mai jejak balas ya..
Sayyidul ayyam.. surah kahfi jangan lupa…!

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥