♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

11 August, 2014

Syawal 1435h

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Semoga senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam isnin Semuanya…

cakkk!!! tempek gambaq puan tanah duluww.. mueheheh

Allahuakhbar… lama sunguh CMa tak datang menjenguk teratakku yg satu ni.. Huhuhu…
Fuhhhhh….Fuhhhhh… berhabuk! Bersawang! Apepun,CMa nk ucapkan Terima Kasih manyak2 dgn kawan2 yg masih sudi datang berkunjung tlg tiup2 sesawang ni ha… Huhuhu….

Alhamdulillah… CMa sihat….makin sihat seiring dengan kembangya..muehehehe..:p
CMa rinduuuuuuu uols tau.. ade ke yg rindu kat CMa ni? Mihmihmih.. Abaikan…

Maaf sbb lamaaaaa sangat tak mai jenguk umah uols..sejak tenet putuih kat opis ni, mmbuatkan semangatku putuih jua nk berblog.. nk mengarang.. nk jejak balas *oh..terimakasihfollowerbarutu*
Kekangan masa yg mencemburui..jangan marah na….jangan pulak ada yg merajuk… uhuhuh..Kalian sentiasaaaaa ada dekat dlm hati saye taw…
kad raya dari pink ummi.. macehhh

kad raya dari cik moon
*pueh rotate, ttp jgk nk dok mcm ni*
huhu..
macehhhh :)

Pada yg mengirim kad raya pada cma, Alhamdulillah.. CMa dah terimanya.. SAYA SUKA! SAYA SUKA! Tahun depan, panjang umoq meh la antaq lagi.. ehehe.. CMa pun ade jugak mengirim kad raya kepada yg berkenaan.. huhu..mana yg CMa tak kirim tu jgn kecik hati naa.. CMa tak dak Alamat surat menyurat uols.. huhu.. nnti CMa mintak, bagi tau,.. yg jauh kita dekatkan.. yg dekat kita rapatkan…

Alahai.. banyak pulak bebelnye.. ehehe.. mahap! Rasa macam byk yg nk citer.. tp nantilah.. insyaallah..di izinkan allah, kita bertemu lagi ye..

Akhirkata…
Selamat hari raya.. selamat ganti puasa… selamat puasa 6 syawal..
Isu boikot2 ni pun kemain hebak sekarang.. kita pun pandai2lah bwk diri & iman dalam memboikot.. juga dlm membantu saudara2 kita yg teranianya..tak kisahlah walau dimana jua mereka berada..
Semoga allah selamatkan mereka.. aaminn…

Jaga diri.. jaga hati.. jaga iman..
Muahhh muahhh muahhh..
Lebiu lebiu lebiu 



Pelan-pelan CMa Mai Jejak Balas ni.. Sabaq na.. Kot2 ada nk hidang ketupat lemang rendang,dialu2kan.. muehehehe… :p

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥