♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

03 June, 2014

Eeee : Sayur ??





بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Selasa..

Uols suka mam sayur tak..? ataupun kategori tak suka sayur?? Ehehe.. buleh geng dgn cik seri..

Cma jenis yg suka jgk mkn sayur..kiranya..kalo masak ape2 mesti nk ada sayur.. jauh beza dgn en.alan. beliau tidak menggemari sayur, kalau ade pun 1 2 jenis je.. lain2 tarak…

suka makan broccoli??

Anak2, mmg cma ajar derang mkn sayur..tp setakat ni, yg tunjuk minat terhadap sayur abam faiz jer la.. kalo kakak seri? Hahahampeh..setakat bayam atau labu air tu je dia nk telan.. lain2 sayur hijau? Tarakkk..

Hmm..tak kisahla.. janji ttp makan sayur sikit dari takde lansung..

Nah model setia brokoli dan lobak merah..



Tapi faiz ni dikira baguih jg nak mkn brokoli..nak harap ummi dia ni..? ahahaha.. tidakkkkk..cma suka lagi kubis bunga tu..

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥