♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

29 May, 2014

Percutian Ke Janda Baik 3H 2M

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya... Salam Khamis.. 
MAP ke? entah.. tapi kat sini simpang tiga.. kira main entrance la.. ada berpuluh2 jenis homestay & chalet uols bleh pilih
Hari sabtu-isnin baru ni, cma & family *tanpahubbydisisi* pergi bercuti ke Janda Baik.Perginya kami pada hari sabtu, dlm kol 11pg mcm tu.. then sampai dlm jam 1 ptg..
Wuuuuu….seronoknya tgk air sungai.. muaahahaha…

Cma sewa chalet Pak Lah . kat sini kebanyakannya semua tanah persendirian..dan byk sangat2 chalet. Riverside, Maninjau, Saufiville,so kalo nk dtg bertapak, mesti jumpa owner dulu. Tak mcm sg congkak, uols bebas nk pilih mana2 tapak yg disukai.tp kat sini kena sewa.. tandas dan bilik mandi tip top..

Chalet ade 2 jenis.. 1 attach tandas. 1 lagi x attach.. yg ade tandas rm100 1 mlm.. yg xde tandas (lebih luas) rm80 1 mlm. Sewa tapak rm5 kalo tak salah..

Chalet yg cma sewa ni fasa ke 2. So agak baru jgk rumahnye.. ade pangkin kat luar.btl2 tepi sungai.. Bleh lepak2 sambil bbq..time cma pegi ni, mmg penuh chalet..Cuma hari isnin, hanya kami jer yg ada kat situ.. muaahahhaha… bebasssss…

Buat yg sukakan kedamaian, jauh dr hiruk pikuk kota, cma suggest uols mai sini okeh..sungai tak dalam.. elok la utk anak2 bersuka ria..air pun tak deras sgt.. cma pegi sini pun sbb nk lepas anak soleh dan solehah berdua tu main air.. mmg bebas sungguh la.. celik mata sampai ke petang berendam ngko! Cuma naik kejap2 sbb lapa nk mkn or nk minum..Mmg puas men air.. ahahaha…

Sori, cma tak sempat amek pic dlm chalet.. Cuma amek di sekitar2nye sahaje..Sekian.. enjoy the pics!

Suasana Chalet

Ya... anda nampak itu dua orang anak soleh solehah?? hahah

Menu..nyum3...

Masak tepi sungai.. fefeeling camping gitewww

Si TamTam. kami bwk die.baik budaknye..

ya hahahha...makan timeee

lagi persekitaran chalet

ade anak solehah tu dok kipas2 bara api memanggang ayam.. hangussss
da...

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥