♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

24 May, 2014

Nak pergi Jauh Menenangkan Hati



بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...

Salam sabtu..
oh  weekend... i missssssss you soooooo much.....
happy sbb weekend ni dpt spend quality time with kiddos..
sian anakanda berdua tu..last weekend umi kerja..langsung tak dpt nk spend time.. wuuuuuu :'(

kini tiba masanya...ya allah.. seronok...seronok seronok....kejap je lagi nk bertolak..

dan dlm masa yg sama, nk pegi menenangkan hati dan perasaan..
semoga musibah yg allah bagi pada cma ni, jadi pedoman.
allahurabbi,, semoga allah mengampun kan segala dosa2 kita..

cma tak on9 sampai hari senin ye.. kalo ade tu mungkin auto publish jer..

sayang semua ketat2..kalo cma ade salah dan silap,
mohon dimaafkan yer..


selamat berweekend.. cuti sekolah pasti cik seri pun dah bermula..
selamat bercotiiii...

*doakan perjalanan kami selamat pergi dan pulang.. nak pegi mana tu CMa?? adela.... hihihi.. *

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥