♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

01 March, 2014

Testimoni : Harum Malam (Hot)



Assalamualaikum...
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Pagi

Hahaha.. tetiba nk buat testimoni.. :p
Jangan riso, uols tak salah masuk blog.. ye..ini blog cma..

Harum Sundal Malam. Produk ni mmg tgh hot bak pisang goreng tabur cheese..
Cma sendiri tak lepaskan peluang mencuba produk ni..

Sekarang ni ade lah 2 bulan lebih cma consume.. so far..
Masalah2 dalaman tu dah kureng sikit..nak kata bau badan wangi semerbak ros tu xdela pulak..cumanya bau badan tatkala berpoluh2 tu dah semakin kurang.. muahaha..suka iols x pyh beli deodorant lg.

Dalam bab 18SX plak, hahaha.. yg ni cma tak tau..sori la kalo ter’malu’ skit..
Hubby yg rasa, mmg dia ckp ade perubahan.Sesuailah dgn tagline ‘KETAT’ Sana sini tu..mungkin jgk testimoni bermacam2 tu ada yg betul..

cak!! saye model je.. saye x minum..

Mak cma sendiri minum Harum Malam ni..katanya badan rasa tak letih..dan tak penat.. Alhamdulillah.. suka bila mak dpt hasilnya...hihi..

sebelum cma beli, puaslah cma gugel kesana kemari.nasib baik ada PENGEDAR YG DIPERCAYAI .tanpa fikir panjang, terus je cma order..3 botol free pstage RM90.

Tapi awas produk tiruan yer..nnti cma update mcm mana nk mengetahui samada produk ni tiruan atau tak..


Hihi..sharing is caring..

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥