♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

09 January, 2014

Yuran Tadika PASTI (5 Tahun)


Assalammualaikum..
Semoga senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa hendaknya..
Salam Khamis semuanya ^^

Alhamdulillah..
Hari ni hari ke 4 Cik Seri ke tadika..so far.. so good..
Hari pertama mengantar cik seri, pun Alhamdulillah.. dia okay je..
Siap kene sound ‘ Ummi Balik la, Kakak tak nangis pun’ hehehe.. kan dah kene halau kauu :p



tadika seri bernama PASTI AL-HIDAYAH.Dekat2 dengan kawasan perumahan kat taman medan ni ha..
Seri dapat sesi petang. Kelasnye bermula dari 11.15pg hingga 2.30 ptg.  Ini isnin-khamis.klu jumaat, semua kelasnya pagi dari kol 7.15am-11.30am coz belajar solat.
Tak yah nk set time tido awal mlm2.. siap kol 9.30 mlm camtu, dia dah mula melingkor cari bantal nk tido..mengantuk katenye.. ehehe. Baguih… baguih.. penat belajar agaknye.. :p

Van yang menghantar pegi dan balik pun seri dah cam.. van kaler pepel same mcm beg galas cik seri tuh..muahaha… en sabri namanye.. mmg keje die mengantor dan mengambil budak2 sekolah..tadika, rendah n menengah :). Kalau nk guna  khidmatnye bleh inform cma, cma kasi no pon *muahaha..promote Nampak!*


  • Yuran Tadika Pasti.

Hmm.. mmg yuran PASTI ni berbeza ye mengikut daerah ye??

Yuran pendaftaran cik seri hari tu RM487. Termasuk sepasang uniform..Ini tak termasuk kelas mengaji dan uniform tambahan.sbb cik seri dah mengaji kat umah.untuk bayaran bulanan pulak RM65.CMa add 2 pasang uniform. Sepasang tu RM40.Kiranya total semua RM567.

Hmm.. terkujat jugak bila ada kawan yg bayar dekat RM800 utk pendaftaran dan RM100 utk bulanan..
Kawan2 yg menghantar anak ke PASTI mcm mana? Blehh share tentang yurannye?

Jom Amalkan doa ini.InsyaAllah.. CMa sendiri baru2 nk mula.. semoga anak2 kita yg pergi sekolah dan menuntut ilmu, berkat setiap input & output nye..




Notasiku~ Mahapkan saye! Masih belum habis balas jejak.. tungguuuu kedatangankuuuu =)

UPDATE: SEBARANG KOMEN BERUNSURKAN POLITIK AKAN DIDELETE YAW!



♥ Library ♥

♥ Traffic ♥