♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

24 January, 2014

Don Mustofa nama anak Ustaz Don


Tak sure ketepatan pic ni.

Assalamualaikum..
Semoga senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa hendaknya..
Salam Petang semuanya…

UDD merupakan salah seorang penceramah bebas yg paling cma suka selain UAI..
Setiap ceramah dia sangat best.pandai dia menarik minat penonton nk dgr dgn lebih lanjut tauuu..sebelum ni,Patah jiwa I uols bila dpt tau UDD dah ada pilihan hatinye yg cantik muluss tu.. ehehe.. ;p -konon-

Umum mengetahui,isteri UDD dah selamat melahirkan anak mereka di kaherah.UDD Pun ade mention psl ni di FB beliau


TEKA-TEKI mengenai nama serta jantina anak pendakwah selebriti agama terkenal, Ustaz Don akhirnya terjawab apabila penceramah itu memperoleh bayi lelaki.Bayi itu selamat dilahirkan pada Sabtu lalu di Kaherah, Mesir.
Memetik laporan Mstar Online, ahli keluarga Ustaz Don memberitahu, isteri personaliti tersebut, Husna Mohd Zahry, 26, selamat melahirkan bayi lelaki dalam keadaan normal yang diberi nama Don Mustofa.“Ustaz Don tiba di Mesir dari Malaysia dua hari sebelum isterinya bersalin. Alhamdulillah, anaknya sihat dan mereka gembira dengan kelahiran itu,” katanya kepada portal tersebut.
Terdahulu Ustaz Don atau nama sebenarnya Don Daniyal Don Biyajid, 30, dalam Facebook miliknya memuat naik status memaklumkan Husna selamat bersalin pada pukul 4.25 petang Sabtu lalu (waktu Mesir).Dalam status itu Ustaz Don tidak menyatakan jantina dan nama bayi berkenaan sebaliknya hanya memberitahu bayinya dilahirkan dengan berat 3.5 kilogram.Beliau turut memaklumkan akan pulang ke Malaysia pada 30 Januari ini.
Selamat Hari Lahir Puan Husna.(20.01) Tahniah!
Tahniah atas kelahiran anak sulung, tahniah utk ulangtahun kelahiran.
Tahniah sekali lagi juga utk Ustaz Don Daniyal. 
sooo suwittt :) 
i jelesss uolsss :p

dihari bahagia mereka :)


Tahniah sekali lagi diucapkan kepada Ustaz Don dan isteri, semoga Don Mustofa membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh. Alhamdulillah :)
UDD ngan orang rumah dia sama2 segak aih..mesti anak dia pun ikut segak jugak.. :)