♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

01 November, 2013

Wake Me Up When September Ends


Assalammualaikum Semua!
Alhamdulillah..semoga senantiasa berada didalam lindungan & rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Jumaat  ^^

Setelah hampir sebulan blog bersawang dan habuk2.. fuhhhh fuhhh fuhhhh... Tu dia.. dia mai dah...Hai semua! Rinduuuuunye ngan uolls semua tau.. rindu sgt2.. :’(

Byk cerita yg ingin dikongsikan bersama.. tapi tak tau nk mula dari mana..huhu..
Sebulan tiada entri bukan bermakna CMa lupa kat uols..dak aihhh
[ ke ade yg dah lupekan saye ni?] huhu.. :p.. Sentiasa dihati..jadi silent reader aje..

Sebelum tu, CMa nak sampaikan salam takziah bt 2 rakan blogger merangkap kakak2 CMa di alam maya ini..Kak Tihara & Kak Intan Tan Tin Tun Berlian. Diatas kembalinya Bonda tercinta ke rahmatullah..[Al- Fatihah]

Juga buat deqla yg kehilangan Omey. Sabar ya deqla..

Terima kasih pd uols yg sudi dtg singgah & komen entri2 lama CMa..


NotaKuku:-Untuk makluman SEMUAAAAA, Lepas ni, CMa mungkin tidak seaktif dulu, Tidak rancak mengomen mcm dulo2..CMa dah tua la uols.. masa dah makin takde nk huha ni....kohkohkoh.. :p

Apepun, Terima kasih semuaaaaa


CMa dtg jejak balas :)

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥