♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

12 November, 2013

Berbulu?

Mamau (Ibu) Momoru (left), Michan (Right)

Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Pagi selasa..

Masih tak hilang letih semlm :).Pegi mana? Back to Mother Nature.. Hehehe.. claim & spend time dgn Anak soleh dan solehah tuuu ler...nnti citer..

sekarang..
Ni ha.. budak budak berbulu yang menginap kat umah cma la ni..
Mak bulus, & Anak2 bulus.. ngehehe..Anak2 bulus yg berumur kira2 sebulan 1/2 cenggitu..
Actually ade 4 eko..tapi 2 eko jiran dah amek.terkenan nk bela katenye..tinggal lah sepasang kat umah mak ni..

 babies bebulus.. :)

Dah besau budak2 ni. dulu... tecik2 jer... rasa mcm shomel je.. mcm cute jer.. mcm nk picit2 jer..dah besau kemain mengejar kaki org.. haissshhh...

macam cantik tak kami?? mcam comel tak kami? huahuahuahua.. :D

Notasiku : Kucing.... Haiwan Peliharaan kesayangan Nabi Muhammad s.a.w. ;)

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥