♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

10 July, 2013

~ Kerinduan ~



Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Pagi Rabu uols...

Alhamdulillah Ya Rabb.. kita masih diberi kesempatan utk bertemu bulan ramadhan yg dirindui ni...Walaupun tak exited ..tp nafsu nk berpuasa & berterawih tu melonjak2.. hihi.. :)

okey... first things first.. cma nk ucapkan terima kasih kat uols.. 
walaupun cma tak dtg jejak balas.. uols masih sudi dtg jenguk2 cma & klik2 ape yg patut..
terharu dpt rakan2 yg support mcm ni..huuuu..sekarang ni misi cma jejak balas satu persatu.. sabaq na... cheq mai..pelan pelan kayuh...mana yg cma tak sempat nk terjah tu.. tungguuuuuu.......hikss~~

dan..
sempena hari pertama kita berpuasa ni..oh..terawih dah start smlm..cma tak pegi..coti katenye..untung korang yg pegi tuu..huuuu..okeh sambung..

ramadhan yg dirindui sudah pun kita jejaki..
di kesempatan ini, cma dgn penuh rasa rendah diri ..
memohon ampun dan maaf dari uols sekiranya ada komen2 cma yg buat uols terasa hati ke.. tersalah komen ke.. mintak maaf byk2..hambanya yg 1 n i byk khilafnya..

doa cma supaya ramadhan kali ni dpt kita melipat gandakan pahala dgn amal ibadah yg lebih berjuta2 lemon dari tahun lepas..insyaAllah..semoga amalan kita diterima yg maha kuasa...

isinin & selasa smlm cma coti..ingtkan isnin tu nk pegi melaka..tp tak jadi..so postponed ke hari selasa...syiok uols.. walaupun kami men terjah je jalan ke sana..dan waktu sampai pun dah hampir petang.. tapi best..nk buang stress kat river cruise katenye..tapi balik pj, stress tu datang balik.. kuikuikuikui..apa ra.... :p

nnti cma upload pic2 kat melaka tu.. tak banyak pun tempat yg kitorang pegi.. niat nk menyinggah aje..

chiaw.. :p

notacomot~minggu ni berbuka kt opis sbb cma afternoon shift..mkn je la ape yg ade.. uols masak ape utk juadah berbuke hari ni? :)



♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥