♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

22 July, 2013

~ Cik Seri & Cinggam ~

Semoga u all senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat ALLAH yg maha esa hendaknya…
Salam Pagi Isnin… 
*KemengantukanMauTidurrrr*
 Alhamdulillah…
Sudah ramadhan yg ke-13… Sedar tak sedar..lagi 2 minggu utk kita merasa  nikmat Ramadhan ni… huhuhu…

Hmmm..memulakan mood pagi senin dgn kisah Anak solehah nan sorang ni… Cik Seri…
jap..ni ade 1 teka teki:-
Ape dia bila masuk keras,bila keluar lembik??ade jawapan??

Cik Seri & Cinggam… Sape tu Cinggam?? Oho… Seri sukaaaaaaaaa sangat sangat sangat dan sangat dengan Cinggam ni…

Boleh dikatakan tiap2 kali pegi kedai, mesti cinggam ni yg dicari… mesti!
Cma pun tak tau die belajar kunyah cinggam dari sape.. tgk sape..mane die tau nama tu ‘Cinggam’…
hehe.. seri …seri… 

^
^
^

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^


Pembalut yg Seri suka sangat2 hidu




Chewing Gum a.k.a Cinggam… Ya… itullah die…
Lagi2 yg berperisa pudina mcm Wrigley’s kaler hijau tu..cukup suka! Abih hati la klu dapat mengungah cinggam tu..pastu, part yg seri paling suka, hidu pembungkus cinggam tu..

Snnnnfffff snfffff.. sedapnye bau… ‘begitulah katanya yg teruja’

Hehehe..jgn tak tau.. cik seri buleh tahu jika ade org tu mengunyah cinggamKlu tak dpt cinggam.. dapat hidu pembungkus cinggam tu pun buleh jadi… hehehe..

Itulah die kisah cik seri yg solehah ni.., hihi… nasib baik jugak die tahu makanan tu tak leh telan.. elok je abis rasa manis tu, die buang.. ehehe.. :)

jawapan utk teka teki tu:-

Gula Gula Getah a.k.a Chewing Gum!

Notacomot~ Sape kat cni penggemar chewing gum?? Cik Seri nk ngecek 1 ni… :p


♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥