♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

29 July, 2013

~ Anak - Anak & Bunga Api ~


Semoga senantiasa berada didalam lindungan & Rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Pagi Isnin U all..
Kejap jer cuti pat hari.. hari ni dah mula kirija...
muahahaha!!

Pelbagai Jenis Bunga Api yg menjadi Dambaan Anak2 kecil

Bunga api & musim perayaan mmg sinonim kan? lagi best bila time org melayu kite ni nk beraya.. time bulan puasa dah mula... banyakkkkkkkk btl kes2 budak2 luka disebabkan terkena Mercun Buatan Sendiri.. Bangsa kita pulak tu.. Haihh la budak2...
nak salahkan siapa? Anak2 yg pandai2 buat sendiri ataupun ibubapa yg tak pantau anak2?

Mercun POP

^
^
^
^
v
v
v
Bunga Api Besi/ Sparkles

cma ....
klu ikutkan mmg tak nak bagi anak2 'seronok' dgn bunga api.. tipulah klu cma tak bagi langsung diorg sentuh mahupun bermain bunga api..ada bagi.. tp lebih kepada bunga api yg batang besi tu & mercun 'POP'..Ala.. bunjut kecik2 g bila baling tu meletop.
Klu nk ekstrem lagi, bunga api yg bila bako menyala kaler warna warni tu... tp yg ni, bila ada hubby jer diorg blh main..terhad..

u all mcm mana..? bagi tak anak2 main bunga api..?

Notacomot~ Lagu raya sudah berkumandang..tapi..hati tak tertarik langsung nk mendengarnye... huhuhuuh



♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥