♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

30 June, 2013

~ =) ~


Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Weekend semuanya...

Muka Ada sinyum.. apa pasal? muahahaha...
ari ni den kono kojo...
seronok btl la kan..


semalm misi ke sunway pyramid tak jadi..
bertukar ke rombongan cik seri ke jalan TAR..
motif?? carikan die baju raya sesiap..
penat jugak pusing pusing pasar masjid jamek dan keluar masuk Jalan TAR tu..
Manusia... tok sah habaq la.. org KL mana reti tidoq..
berlaga vontot.pulak tu hari sabtu, ade pasar, Jakel & MYDIN ade buat sale..
sempat jgk la beli semeter dua kain utk baju kurung seri..
miahaha..
total cost  3 Rat jgk habis ke dia sorang je.. best~~~~

penat sbb pestime g KL nek Rapid KL. menurut kemahuan anakanda berdua tu sebenarnya..
pegi senang, balik tu payah ckit..Depoh dah bertukar. hangen jgk la dgn petugas yg ada kat situ. kejap ckp, stesen A. kejap stesen D .Rupenye stesen C.berpeluh kotiak den mencarinya.. huuuuu

Sekian.. itu je pun nk bercerita..
dalam opis ni kalut ckit, sebab esok ade SIRIM Audit.
Auditor dari SIRIM yg datang..
harap semuanya okay...
lebiu..
muahhh muahhh...


Notacomot~Best la... uols cuti hari ni... huuuuuu


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥