♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

05 May, 2013

~ Mengundi & Bekerja ~

Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu...
salam pagi uols...
Masanya sudah time..
5 tahun sekali yeah :D

hehehe.. rasanya belum ada yg dpt terjah entri cma pepagi ni dek kerana kuar atas urusan mengundi...ini pun entri Auto publish je... time uols yg tak mengundi tgh baca entri ni.. bermakna cma tgh Q panjang nk p masuk mengundi.. kihkihkih..

Cma undi dekat je dgn kawasan umah.. Dewan Pjs 5..Mcm tahun lepas, cma mengundi kat sekolah..

huhuh...niat di hati nk kuar awal.. klu boleh, kol 7 lebih nk terpacak kat sana... bukannya semangat punya pasal.. kene masuk kerja semula kekdahnya.. YA...! cma bekerja ini hari..
sangat jeles dgn uols yg lepas mengundi tu blh g berjimba2 dgn jayanya.. hahaha..

Terus terang.. time menaip entri ni ... cma masih lagi belum decide nk pangkah sapa.. hohoho..
pikiaq cma..pikiaq..
ermmm..agak2 nk undi kak limah buleh dak?? hahaha.. :D

Dengan itu..selamat mengundi lah uols... utk diriku..buat pilihan yg terbaik ;)

Notacomot~Esok CUTI UMUM kah??? ermmmm~~~




♥ Library ♥

♥ Traffic ♥