♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

12 April, 2013

~ Interface Baru! Tak Reti Nak Edit.TOLONG! ~

Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu...
Salam Semuanya... Dah soru ke? Cma belum.. jap lagi..

Uols... Tadi cma nk edit2 la template ni... tetiber je tgk template HTML dah bertuko jadi cenggini.. cam kat pic kat bawah ni...

See...kenapa jadi cenggini ye..???
Huhuhu...mati kutu den la haiii.... interface ni dah lama bertuko ke... atau baru je bertuko??
Sungguh cma tak reti la macam mana nk edit guna template mcm ni.. nak nanges dah ni.. huhuhu…

Sape buleh tolong?? Help help..

Cma nk letak scroll box dlm blog list ni… uhhuhuh…

Notacomot~ Kesian shaye.. huhuhu… :’(


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥