♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

18 April, 2013

~ Faiz : Tak Nak Pakai Pampers! ~

Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam  khamis.. ^^

2 – 3 menjak ni kan… faiz gayanye dah takmo pakai pampers… Hihihi… tak sesusah kakaknye waktu mula2 nk Potty Train ni… Kali ni faiz dgn jayanya bagitahu kata ‘Nak Kencing’..

Opsss.. Tipuuu la kalo kata mula2 dulu kencing x bersepah… jenuh jgk la ummi dia ni mengemop kesana kemari… tapi seminggu tu je… Dan selepas pada tu ummi dia dah boleh tersenyum simpul2.. muehehe..

Lucu jgk bila dgr dia kata nk kencing ‘Ummi nk tencing! Nk tencing’.
Sambil pegang bebird dia & kelam kabut nk tanggal seluar.. actually, faiz ni masih Belum pandai nk pakai & tanggalkan seluar & baju.. masih belajar gitew..

Inilah dia budaknye... hihihi.... ^^_

Alhamdulillah… seronok dgn perkembangan anak2 ni.. Faiz, bulan 6 tahun ni, genablah dia berumur 3 tahun… huhuh.. cepatnya masa berlalu..

Sayang anak2 ummi ketat2 seploh kali…^^

Notacomot~ Doakan jugak supaya cma, ummi kepada seri & faiz ni sabar dlm setiap dugaan mmbesar anak2.. huhuh..diorang sekarang dah suka berkelahi dan menjerit2. Tolonglah shaye… huhuh….


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥